פרסום: משרד הביטחון בעסקת ענק עם מונטנגרו

קובי פינקלר No Comments on פרסום: משרד הביטחון בעסקת ענק עם מונטנגרו

משרד הביטחון הישראלי ומשרד ההגנה של מונטנגרו חתמו על הסכם יצוא ביטחוני למכירת אמצעי לחימה הכוללים מרגמות, פצמ״רים והכשרות של חברת 'אלביט מערכות', בהיקף של כ-80 מיליון ש"ח

צילום: אלביט מערכות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר, אישר את ההסכם (GTG), השלישי בין המדינות בשנים האחרונות. על ההסכם חתמו ראש אגף היצוא הביטחוני 'סיבט' במשרד הביטחון, תא"ל (מיל') יאיר קולס וראש מנהל הרכש של מונטנגרו, Col. Vladan Martic, בטקס שנערך במשרד הביטחון, בקריה בתל-אביב.

מדוברות משרד הביטחון נמסר כי במסגרת ההסכם תספק חברת אלביט מערכות לצבא היבשה של מונטנגרו: מרגמות 120 מ״מ שיורכבו על גבי רכבי 4X4 ממוגנים, פצצות מרגמה וכן אימון לוחמים ומפקדים במכללת תעש בישראל. היקף העסקה נאמד בכ-80 מיליון ש"ח (כ-20 מיליון אירו).

ראש 'סיבט' במשרד הביטחון, תא"ל (מיל') יאיר קולס: "זהו ההסכם השלישי בין משרד הביטחון הישראלי למשרד ההגנה של מונטנגרו, מאז הידוק היחסים הביטחוניים בשנת 2019, והבעת אמון גדולה בתעשייה הביטחונית הישראלית. מונטנגרו היא שותפה ובעלת ברית של ישראל, וכמו מדינות נוספות באירופה, מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים מורכבים, שהתעשיות הביטחוניות הישראליות יודעות לספק להן פתרונות טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר".

מנכ"ל אלביט מערכות, חטיבת יבשה, אודי ורד: ״אלביט מערכות גאה לקחת חלק בשותפות בין ישראל ומונטנגרו. הפתרונות של אלביט מספקים מענה מייטבי לצרכים ההולכים וגדלים באירופה. אנחנו מחוייבים לספק מוצרים ושירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לשותפים וללקוחות שלנו".



0 תגובות